אותיות עופרת על מצבה

אותיות עופרת על מצבה

יקירכם הלך מן העולם ואין ספק שמדובר ברגע קשה, אמוציונלי ולא פשוט לעיכול. יחד עם זאת לאחר לכתו ישנם לא מעט סידורים עליהם תצטרכו לשים דגש בעת הקרובה, את חלקם תוכלו לדחות ואילו אחרים יצטרכו לקבל מענה עכשיו – עניין המצבה הוא אחד מהם. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי מצבות לצד סוגי חריטה שונים לרבות אותיות עופרת על מצבה. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של אסף א.א מצבות פה על מנת לעשות לכם מעט סדר.

עיצוב מצבה בהתאמה אישית – האם זה אפשרי?

אנשים רבים תוהים האם ניתן לעצב את המצבה של יקירם בהתאמה אישית או שמא יצטרכו לעבוד אל מול קטלוג ידוע ובנוי מראש. כיום חברת אסף א.א מצבות נותנת לכם את האפשרות לאפיין יחד איתה את המצבה תוך כדי שאתם מנציחים את היקר לכם ומספרים את סיפור חייו בצורה הטובה ביותר. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של אותיות וסוגי חריטה בהם תוכלו להשתמש על המצבה, בין הסוגים הנפוצים והשכיחים ביותר בעולם המצבות אנו רואים אותיות עופרת על מצבה.

אילו סוגי אותיות עופרת על מצבה קיימים בשוק?

כיתוב עופרת נחשב לאחד מן הכיתובים הבולטים והשכיחים ביותר בעולם המצבות, הלכה למעשה מדובר בכיתוב מומלץ מאחר ומדובר בכיתוב בולט מאוד. העופרת הינה חומר גלם עמיד וחזק ומצליח לעמוד בצורה טובה אל מול נזקי מזג האוויר ובלאי הזמן. יחד עם זאת לא כל מצבה יכולה לקבל על עצמה כיתוב עופרת, לרוב אנו נעבוד עם כיתוב עופרת אך ורק על גבי מצבות מסוג אבן חברון, אבן חליל, אבן טורקי, אבן סליף ושיש. יחד עם זאת ברוב המקרים אנו לא נשלב בין אותיות עופרת לגרניט. כאשר אנחנו מדברים על עופרת אנו רואים 2 סוגים:

  • עופרת בולט בעופרת בולט אנו נחרוט את האותיות בהתזת חול על גבי הפונט איתו אנחנו נבחר לעבוד, לאחר מכן אנו נקדח חורים באותיות, נחמם עופרת ונבצע תהליך של יציקה אל תוך האות לצד ליטוש בגובה אחד עם האבן. בעופרת בולט בשונה מעופרת חלק אנו גם נבליט בסוף התהליך את האותיות מסביב לקנט של האות.
  • עופרת חלק  במסגרת עופרת חלק אנו נחרוט את האותיות יחד עם התזת חול ייעודי על גבי הפונט איתו נבחר לעבוד. לאחר התזת החול אנו נקדח חורים באותיות, נקח עופרת, נחמם אותה בצורה ייעודית ומותאמת אישית ולאחר מכן נבצע תהליך של יציקה אל תוך האות וליטוש בגובה אחד עם האבן.

מה המחיר של אותיות עופרת על מצבה?

משקי בית רבים תוהים כמה יעלה להם חריטה של אותיות עופרת על מצבה, הלכה למעשה ניתן למצוא היום מגוון רחב של מחירים בהתאם לסוג וחומר הגלם ממנו המצבה עשויה ולסוג העופרת איתה אנו נרצה לעבוד. אנו ממליצים לפנות אל בעל מקצוע המתמחה בתחום אשר ידע לאפיין בצורה נכונה והטובה ביותר את הצרכים שלנו ולהתאים עבורנו הצעת מחיר מותאמת אישית.

מה מותר לכתוב על מצבה?

הלכה למעשה היהדות וההלכה לא מחייבות אותנו לרשום נוסח קבוע על גבי המצבה ונותנות לנו חופש פעולה. יחד עם זאת באותה הנשימה היהדות עובדת ללא לאות על כך שירשמו אך ורק דברי אמת ולא כזב גם אם אלו נרשמו במטרה לפאר את האדם. כמו כן, אנו רואים כי כל הנהלת בית קברות בעלת קווים מנחים אחרים בכל הקשור להקדשה על מצבה – אנו ממליצים לכם לעבוד עם בעל מקצוע המתמחה בתחום אשר ידע בדיוק מה מותר ומה אסור באותו בית עלמין בו אנו נרצה לקבור את יקירנו.

"כמה זמן עד שהמצבה תהיה מוכנה"?

זמני ההכנה משתנים בהתאם לבעל המקצוע ולסוג המצבה אותה אנו נרצה ליקירנו. יחד עם זאת חשוב לזכור כי על פי היהדות המצבות צריכות להיות מוכנות בתוך חודש (כ-30) יום מיום הקבורה בטקס ייעודי הנקרא – טקס גילוי מצבה.

האם ישנן אפשרויות נוספות?

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של אפשרויות נוספות לצד אותיות עופרת על מצבה. אנו ממליצים לכם ליצור קשר עם בעל מקצוע המתמחה בתחום אשר ידע לכוון אתכם בצורה הטובה ביותר אל האותיות והתבליטים המתאימים לסוג המצבה שלכם. כאמור, אותיות עופרת על מצבה לא מתאימים לכל סוג מצבה.

איך לבחור בעל מקצוע המתמחה באותיות עופרת על מצבה?

בעולם המצבות אנו רואים עשרות בעלי מקצוע ונותני שירות, לפעמים מוצאים את עצמם משקי בית רבים תוהים איך למצוא את בעל המקצוע הטוב ביותר עבורם. אנו מאמינים שישנם מספר פרמטרים עלינו לבדוק כאשר אנחנו בוחרים לעבוד עם בעל מקצוע המתמחה במלאכת מצבות לצד אותיות עופרת על מצבה.

  • ניסיון, ותק ומוניטין של בעל המקצוע איתו אנו נעבוד
  • קרבה דמוגרפית אלינו
  • תיק עבודות קודם שנוכל לבדוק את טיב ואיכות העבודה של בעל המקצוע
  • אפשרויות תשלום אטרקטיביות
  • היתרים ואישורים מטעם חברת קדישא לשם המלאכה
  • יכולת לעצב בהתאמה אישית את הקבר
  • ליווי ומעטפת אישית לאורך כל התהליך לצד אפיון מלא לצרכים שלנו

אמרתם אותיות עופרת על מצבה – אמרתם אסף א.א מצבות

אסף א.א מצבות הינה חברה המתמחה בעולם המצבות ומספקת מעטפת מלאה כבר למעלה מ – 2 עשורים בצורה מקצועית וללא לאות. החברה מתמחה בעיצוב מצבות, פיסול מצבות, חידוש מצבות, תחזוקה, אותיות עופרת על מצבה לצד חריטות אמנותיות.

אסף א.א מצבות מבינים את המורכבות ואת תעצומות הנפש הרבים הנדרשים במסגרת כתיבה על מצבה ומלווים אתכם לאורך כל הדרך באמפטיה ובמקצועיות עד להשגת התוצאה הרצויה.

אנו מזמינים אתכם לבחור נכון – זה הזמן לבחור אסף א.א מצבות.