מצבות סנהדרין

מצבות סנהדרין

מה הן מצבות לקבורת סנהדרין?

אנשים רבים אומנם שמעו פה ושם את המונח מצבות סנהדרין אך לא כולם יודעים לומר במה דברים אמורים. אם גם אתם איבדתם את יקירכם ואתם רוצים לבנות לו מצבה יפה ומכובדת, טבעי שתיקחו בחשבון את האפשרויות השונות. במדינת ישראל יש לא מעט בתי עלמין, אך הבעיה היא, שרבים מהם כבר מוגדרים כבתי עלמין שאינם בשימוש. הסיבה לכך ברורה, שכן הצפיפות באה לידי ביטוי במדינה שלנו לא רק ברמת המגורים והבניה, אלא היא מורגשת היטב גם בבתי העלמין. לכן טבעי שיהיו פתרונות שונים לעניין הזה, ואכן, בישראל כבר מזה כ15 שנה מצבות סנהדרין מקובלות ביותר. מקור השם הוא אכן מתקופת הסנהדרין, שכן לפי הערכות כנראה שבתקופה הזו היה מקובל לקבור בקומות. במקרה של קברי סנהדרין מודרניים למעשה מדובר על קבורת קיר. הקברים מופרדים, כמובן, זה מזה ולרוב ניתן לראות קבורה של עד שלושה קברים אחד מעל השני.

האם מצבות סנהדרין יכולות להוות פתרון טוב?מצבות סנהדרין

ראשית, צאו מנקודת הנחה שאין על השאלה הזאת תשובה אחת נכונה, כי זה מאוד תלוי במצב האישי שלכם. האם מבחינתכם זה בסדר ליצור מצבת סנהדרין לאותו אדם אהוב שהלך לעולמו או שאתם לא מרגישים נוח עם העניין? והאם יש הגבלה מבחינה כלכלית? האם אתם רוצים עיצוב מיוחד למצבה ואם זו לא תהיה מצבת שדה זה לא בא בחשבון? לכל משפחה יש העדפות אחרות ושיקולים שונים. לכן חשוב מאוד שתהיו מחוברים למה שבאמת נכון עבורכם. כך תוכלו להבין האם גם במקרה שלכם מצבות סנהדרין יכולות לבוא בחשבון או שאתם מעדיפים לחשוב על אופציות אחרות. מה שבטוח צריך להבין, זה שגם במקרה של עיצוב מצבות סנהדרין, מדברים על עיצוב של מצבות לכל דבר ועניין. זה אומר שיש הרבה מאוד פרטים שלגביהם תצטרכו לקבל החלטות ולכן כדאי שתתחילו לבדוק את העניין כבר ברגעים אלו ממש.

איך מעצבים מצבות סנהדרין בצורה נכונה?

אם בדקתם את הדברים והגעתם למסקנה שאתם בוחרים במצבת סנהדרין, כדאי יהיה לקחת בחשבון כמה נתונים שונים. ראשית, אתם צריכים לבחור את האבן, וגם במקרה הזה אנחנו רואים שלרוב האבן המועדפת והנפוצה ביותר היא שיש. זה לא במקרה, שכן מדובר על אבן מאוד עמידה וזה אומר שגם בעוד עשרות שנים המצבה עדיין תיראה מכובדת ויפה. שנית, חשוב מאוד לבחור גם את הכיתוב ואת הסגנון. למשל, האם אתם מעדיפים שהכיתוב יתבצע בעזרת אותיות עם גופן כזה או אחר? והאם גודל הכיתוב משמעותי מבחינתכם או שאתם מוכנים לכל אופציה שיציעו לכם? כדאי לדעת שגם במקרה של מצבות סנהדרין אנחנו רואים היום לא פעם שילוב של דיוקן הנפטר. זו יכולה להיות דרך מקסימה לייחד את המצבה שאתם עושים ולגרום לכך שבכל פעם כשתגיעו לבקר במקום, באמת תרגישו קרובים יותר אל המנוח.

האם אפשר לשלב ציטוטים שונים על מצבת סנהדרין?

התשובה היא בהחלט כן, ורבות הן המשפחות שאכן בוחרות באפשרות הזאת. במקרה של מצבות קבורת סנהדרין אומנם יש לכם פחות מקום לכיתוב לעומת מצבות שדה, אך בהחלט ניתן לומר שגם כאן יש מקום ליצירתיות. אתם יכולים לשלב, למשל, משפט שהמנוח נהג לומר בחייו או משפט שמתאר את האופי הנפלא והמיוחד שהיה לו. תוכלו גם לשלב ציטוט משיר או מהתנ"ך, והכול בהתאם לראות עיניכם. מה שכן, כיוון שמדובר על מקום מצומצם יותר, בהחלט כדאי יהיה לחשוב היטב על הדברים ולבחור בדיוק את המשפט הנכון. במידה ואתם מרגישים שאומנם תרצו לכתוב משהו על המצבה אך אין לכם רעיונות, הסירו דאגה מלבכם. בדיוק בשביל זה, כאשר אתם פונים אל קבלן מצבות, אתם יכולים לבקש ממנו עזרה. קבלני מצבות עובדים בתחום הזה לרוב מזה דורות, והם כבר ליוו הרבה מאוד משפחות במצב שבו אתם נמצאים היום. בנוסף, אם תבחרו קבלני מצבות מנוסים, הם יוכל להציע לכם מגוון רחב של אפשרויות ורעיונות מתוך עבודות שהם כבר ביצעו עבור אחרים. כדאי להיעזר בכל הסיוע הזה, שכן יצירת מצבה, ולא משנה על איזה סוג של מצבה מדובר, זה לא עניין פשוט. לכן, אם תוכלו להיעזר באנשי מקצוע שעובדים בתחום הזה כבר שנים ושיש להם רעיונות מגוונים, מה טוב.

האם יש מחר אחיד למצבות קבורת סנהדרין?מצבות קבורת סנהדרין

התשובה היא כמובן לא. במילים אחרות, גם במקרה של מצבות סנהדרין אנחנו רואים שיש מחירים שונים ומגוונים. משמעות הדברים היא שאם תוכלו לבדוק את העניין לעומק, תהיה לכם אפשרות להשפיע על המחיר הסופי שתשלמו. למשל, אם תבחרו אבן מאוד מיוחדת שלא פשוט להשיג במחוזותינו, בהחלט יכול להיות שהמחיר הסופי שתשלמו על המצבה יהיה בהתאם. יחד עם זאת, אם תבחרו משהו פשוט ורגיל יותר, כנראה שהמחיר שתשלמו יהיה נוח ושגרתי יותר. אין תשובה אחת נכונה לשאלה כמה באמת צריך להשקיע ביצירת המצבה לאדם האהוב עליכם, כי זה עניין מאוד אישי. כל משפחה יכולה לקבל החלטה אחרת בנושא הזה, ומה שחשוב זה להיות שלמים עם הבחירה שלכם. זה גם לא משנה באיזה סוג של מצבה אתם מעוניינים, כי הדבר היחיד שחשוב זה ליצור מצבה שתזכיר לכם בצורה יפה ומכובדת את האדם שנפטר. אם אתם מחפשים את קבלי המצבות הטובים ביותר בצפון, דעו שהגעתם לכתובת הנכונה. אסף א.א. מצבות זו בחירה טובה בין אם אתם יודעים באיזו מצבה אתם מעוניינים ובין אם אתם זקוקים לעזרה בבחירה. להזמנת מצבות סנהדרין ומצבות שדה בהתאמה אישית חייגו למספר: 073-374-5262, כי ליקירכם מגיעה מצבה מכובדת שתמיד תזכיר את האדם המקסים שהוא היה.