מצבות בזכרון יעקוב

מצבות בזכרון יעקוב

ברגע שאנחנו הכי לא מצפים לו זה קורה, אחד מן יקירינו הלך לו מן העולם מסיבות כאלה ואחרות. ישנם לא מעט דברים בהם אנו נצטרך להתעסק במסגרת לכתו של יקירנו, החל מסידורי הלוויה, לדאוג לשבעה, ארגונים לוגיסטיים שונים סביב לכתו ואף הקמת מצבה אשר תנציח אותו ואת פועלו. בניית מצבה היא הדרך שלנו להנציח את יקירנו ולתת לו מקום של כבוד בבית העלמין, דרך מצבה נוכל לספר את סיפורו ולתאר קווים לדמותו של האדם. בניית מצבה אינה דבר של מה בכך ודורשת ידיים מיומנות ומקצועיות – אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות, חברת אסף א.א מצבות פה על מנת לעשות לכם מעט סדר.

עיצוב מצבות בזכרון יעקוב בהתאמה אישית

עיצוב מצבה היא מלאכה לא פשוטה במיוחד ודורשת התייחסות ללא מעט פרטים, אנשים רבים תוהים האם הם יוכלו לעצב את המצבה שלהם בהתאמה אישית או שמא יצטרכו ללכת על קטלוג מובנה מראש – התשובה שלנו היא כן, כיום כל אחד יכול לעצב בהתאמה אישית מתוך מגוון רחב של אפשרויות.

יחד עם זאת, כאשר אנחנו ניגש למלאכת עיצוב המצבה אנו נרצה לקחת מספר דברים בחשבון – מה הוא חומרי הגלם איתו אנו נרצה לעבוד, מה הוא התקציב שלנו, האם אנחנו מעוניינים במצבה אשר דורשת מאיתנו סוג מיוחד של אבן, האם נרצה להשתמש בסוגי חריטה ייחודים או אפילו להוסיף אל המצבה את תמונת הנפטר.

עיצוב מצבות היא אמנות לכל דבר ועניין לכן אין מן הנמנע שתצטרכו לעבוד עם בעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין בתחום אשר יאפיין יחד איתכם את הצרכים שלכם וילווה אתכם עד לתוצאה המוגמרת.

מה הם הדברים אותם עלינו לדעת על חידוש מצבות בזכרון יעקוב?

אם יצא לכם להסתכל על מצבות בדרככם לגוש בו יקירכם נמצא בבית העלמין סביר להניח שראיתם לא מעט סוגי מצבות, מצבות מסוגים שונים של אבנים, חריטות, מצבות מתוחזקות ואילו מצבות מתוחזקות מעט פחות. אנו מאמינים כי המצבות הלא מתוחזקות העלו בכם לא מעט תהיות בכל הקשור לתחזוקה של המצבה ואיך לשמור על המצבה של יקירכם נקיה וזכה.

ישנם לא מעט דרכים לחדש את המצבה ואף פעולות תחזוקה אשר תוכלו לבצע בצורה עצמאית בהכוונה של בעל מקצוע. יחד עם זאת ישנם לא מעט מקרים בהם אנו נרצה להיעזר בבעל מקצוע אשר מתמחה במלאכת חידוש מצבות ביגור.

איך לבחור קבלן מצבות בזכרון יעקוב?

אנו מאמינים שרובנו נסכים על כך שהעיסוק במוות קשה הרבה יותר מן העיסוק בחיים, מכירת מצבות בזכרון יעקוב יכולה להיות הליך אמוציונלי אשר ידרוש מאיתנו לא מעט תעצומות נפש. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של קבלני מצבות ונותני שירות המתמחים בתחום. ריכזנו עבורכם מספר נקודות שיעזרו לכם לדעת שאתם בידיים טובות:

  • בעל מקצוע בעל ניסיון לצד ותק – אחד הדברים עליהם אנו נרצה לשים את הדגש ובראש ובראשונה הוא הניסיון והותק של קבלן מצבות. קבלן מצבות בעל ניסיון ו-ותק ידע איך לגשת למלאכה בצורה נכונה, ידע לתת מענה יצירתית לפרויקטים מורכבים וילווה אתכם בצורה מקצועית ומלאת ניסיון כל הדרך עד לתוצאה הרצויה.
  • בעל מקצוע בעל מוניטין – אין מן הנמנע כי קבלן מצבות אשר צבר לעצמו ניסיון לצד ותק צבר לעצמו גם מוניטין במרוצת השנים, בדקו כי לאותו קבלן יש מוניטין בעולם המצבות וכי עבד במהלך השנים עם אלפי לקוחות שונים.
  • היכולת לעצב בהתאמה אישית – כולנו רוצים להנציח את יקירנו בצורה הטובה ביותר, בדקו כי קבלן המצבות איתו אתם עובדים נותן לכם את האפשרות לעצב בהתאמה אישית יחד איתו את המצבה שלכם ולא עובד איתכם מתוך קטלוג שבלוני. קבלן בעל ניסיון ומוניטין יתן לכם את האפשרות לבחור מתוך היצע רחב של סוגי אבנים, חריטות שונות ואף חריטות אמנותיות ומותאמות אישית עבורכם.
  • ליווי לאורך כל התהליך – מאחר ומדובר בתהליך אמוציונלי הדורש לא מעט ריכוז, יצירתיות ומקצועיות בדקו כי בעל המקצוע מלווה אתכם לאורך כל התהליך החל מן שלב האפיון ועד שלב התוצאה המוגמרת. כמו כן, בדקו כי אותו קבלן נותן שירותים משלימים במידת הצורך – חידוש מצבות בזכרון יעקוב, פתרונות תחזוקה ועוד.

אמרתם מצבות בזכרון יעקוב – אמרתם אסף א.א מצבות

חברת אסף א.א. מצבות הינה אחת מן החברות החלוצות והמובילות בתחום המצבות בישראל. החברה פועלת למעלה מ – 2 עשורים ומספקת מגוון רחב של שירותים במקצועיות וללא לאות. בין שירותי החברה ניתן לראות – בניית מצבות, פיסול מצבות, תחזוקה, עיצוב מצבות ואף שירותי חריטה אמנותית מקצועיים עם ירידה עד לכדי הפרטים הקטנים ביותר.

חברת אסף א.א מצבות נותנת לכם את האפשרות לבחור מתוך מגוון רחב של חומרי גלם וסוגי חריטות, אנו מבינים את החשיבות ברכישת מצבה ובהנצחת יקירכם ומלווה אתכם לאורך כל התהליך וגם לאחריו בצורה מקצועית ולא מתפשרת.

אמרתם מצבות בזכרון יעקוב – אמרתם אסף א.א מצבות

מצבות בזכרון יעקב

מאמרים נוספים