חידוש מצבות בחיפה

חידוש מצבות בחיפה

מצבות בבית העלמין חשופות באופן טבעי אל גשם, שמש, אבק ואל נזקי טבע רבים. כתוצאה מכך אנו רואים לא מעט מצבות אשר מאבדות מן החיוניות שלהן, החל מנזקים אסתטיים ועד נזקים של ממש הפוגעים ביציבות ועמידות המצבה. חידוש מצבות בחיפה הינה מלאכה אשר צריכה לעשות על ידי בעל מקצוע המתמחה בתחום. חברת אסף א.א מצבות פה על מנת לעשות לכם מעט סדר.

מה הם הנזקים השכיחים הנגרמים למצבות?חידוש מצבות בחיפה

אנשים רבים תוהים מה הם הנזקים השכיחים כאשר אנחנו מדברים על מצבות, הלכה למעשה ישנם מגוון רחב של נזקים מהם המצבה שלכם יכולה "לסבול". בין הנזקים השכיחים אנו רואים – סדקים, שבירה של אבנים, תזוזה של אבנים, כתמים קשים אשר הסרתם דורשת התערבות כירורגית, טחב, עובש, פטריה, אותיות שנמחקו, זזו או נפלו לצד מגוון רחב של נזקים אחרים.

מדוע יש צורך בחידוש מצבות בחיפה?

יחד עם רכישת מצבה אנו ממליצים לכם לברר עם בעל המקצוע ממנו רכשתם את המצבה ככל האפשר אודות חומר הגלם של המצבה והדרכים לטפל ולשמר את המצבה. קבלן המצבות יצייד אתכם במגוון רחב של פעולות אותן תוכלו לבצע עצמאית בכל פעם שתגיעו לפקוד את קברו של יקירכם וכך תוכלו לשמור על המצבה חיונית ואיכותית לאורך תקופה ארוכה.

יחד עם זאת עלינו לזכור כי נזקי הטבע והשנים עושים את שלהם ולא תמיד אנו נוכל לעשות את המלאכה לבד ונצטרך לפנות אל בעל מקצוע המתמחה במלאכת חידוש מצבות בחיפה.

מדוע יש צורך בשירותי תחזוקה מונעת למצבות בחיפה?

יש שתי דרכים לגשת למלאכה, יש את אלו שיחכו עד שהמצבה תגיע למצב של חורבן על מנת לנקוט בצעדים משמעותיים ויש את אלו שיעשו זאת עוד לפני שאנו רואים נזק ניכר לעין. ההמלצה של אסף א.א מצבות היא לא לחכות לפגיעה קשה אלא לדאוג לשמור על המצבה ועל התחזוקה שלה בצורה קבועה.

לכן אנו ממליצים לכם ליצור קשר עם אנשי המקצוע של אסף א.א מצבות אשר יוכלו לאפיין ולנתח את המצבה שלכם ולבדוק את מצבה כל זמן מה, כך תוכלו לשמור על המצבה ועל ההנצחה של יקירכם לאורך זמן. כמו כן אנשי המקצוע של אסף א.א מצבות יציידו אתכם במספר טיפים ודרכים לשמור על תחזוקת המצבה בעצמכם וללא קריאה לבעל מקצוע.

כיצד לבחור בעל מקצוע המתמחה במלאכת חידוש מצבות בחיפה?חידוש מצבות בחיפה

כיום ניתן למצוא מאות אנשים המספקים שירותי חידוש מצבות בחיפה, יחד עם זאת אנו מוצאים לקוחות רבים מתבלבלים בין תוך כל ההיצע הזה ושואלים את עצמם – "איך למצוא את בעל המקצוע הטוב ביותר?", ריכזנו עבורכם מספר נקודות שיעזרו לכם להגיע אל האדם הנכון עבורכם:

  • בעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין בתחום – בדקו כי בעל המקצוע איתו אתם עובדים הינו בעל ניסיון ומוניטין בעולם המצבות ובחידוש מצבות בפרט, אנו לרוב נרצה לעבוד עם בעל מקצוע אשר נותן מעטפת מלאה הכוללת גם בניית מצבה וגם חידוש מצבה – כך נוכל לדעת שאנחנו נמצאים בידיים טובות.
  • מספק עבורכם מעטפת מלאה – בעל המקצוע צריך להיות שם עבורכם לאורך כל הזמן תוך כדי שהוא מלווה ומצייד אתכם בטיפים שיעזרו לכם לשמור על המצבה של יקירכם חיונית, אסתטית ויציבה לאורך זמן.
  • הסדר תשלומים נוח – בדקו כי בעל המקצוע איתו אתם עובדים נותן לכם את האפשרות ליהנות מהסדר תשלומים נוח, חברת אסף א.א מצבות נותנת לכם את האפשרות ליהנות ממחירים אטרקטיביים במיוחד לצד היכולת לפרוס עד שישה תשלומים ללא ריבית.

מהי העלות של חידוש מצבה בחיפה?

מדובר באחת השאלות הנשאלות ביותר אך מאידך בשאלה כללית למדי, כאשר אנחנו מדברים על מחיר של חידוש מצבות אנו לא מדברים על מחיר אחיד מאחר וישנם עשרות משתנים שונים. ישנם מצבות בהם בעל המקצוע יצטרך לבצע עבודות ניקוי בלחץ מים, במצבה אחרת הוא יצטרך לאטום סדקים ואילו במצבה אחרת לפרק את המצבה, לקדוח מחדש ולתמוך אותה בקרקע מאחר והקיבוע כבר איננו איתן משהיה בעבר.

אלו רק חלק מן הפעולות אותן יכול בעל המקצוע לבצע, המחיר משתנה בהתאם למלאכה הנדרשת לצד הניסיון והמוניטין של בעל המקצוע איתו אתם תבחרו לעבוד. חברת אסף א.א מצבות עובדת ללא לאות על מנת לספק שירות חידוש מצבות בחיפה במחירים אטרקטיביים ונוחים ועם פריסת תשלומים של עד שישה תשלומים ללא ריבית.

 

מדוע מומלץ לבחור בחברת אסף א.א מצבות לחידוש מצבה בחיפה?

חברת אסף א.א מצבות הינה אחת החברות המובילות בישראל ובחיפה בפרט בעולם המצבות. החברה עובדת ללא לאות כבר למעלה מ – 2 עשורים ומספקת לקהל לקוחותיה מעטפת מלאה בעולם המצבות. החברה הפכה כבר לביטוי שגור בקרב עשרות אלפי לקוחות ברחבי הארץ.

החברה מתמחה במלאכת חידוש מצבות ונותנת לכם את האפשרות ליהנות ממצבה איכותית, אסתטית ופונקציונאלית ממש כמו בהתחלה. אנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו ולדאוג למצבה שלכם.

אמרתם חידוש מצבות בחיפה – אמרתם אסף א.א מצבות

חידוש מצבות בחיפה

מאמרים נוספים